Ieri am instalat Cut the Rope FULL FREE pe telefonul Android din dotare.
Trebuia să îmi fie clar pe bază de “FULL FREE” din titlu că nu merită 2 bani. Tehnic vorbind jocul nu e rău deloc deși prea limitat ca să nu plictisească după maximum 10 minute. Asta în versiunea decentă nu în cea FULL FREE. Versiunea “GRATIS” din Google Play s-a dovedit a o fi o experiență inedită: o nouă culme în goana disperată după 0,12 cenți în schimbul scîrbei provocate “utilizatorului”.
În paranteză fie spus pentru a putea instala Cut the Rope FULL FREE trebuie să accepți ca aplicația (și nu doar ea) să aibă acces la poziția ta exactă pe baza GPS, lucru evident necesar avînd în vedere funcția aplicației.
Concret cum e Cut the Rope FREE pentru Android în varianta de ieri 02 ianuarie 2013:
Nu doar că afișează reclame în partea de jos a ecranului, lucru devenit normă cînd te murdărești cu aplicații vîndute GRATIS prin mijlocirea Google Play. Nu doar că reclamele afișate în partea de jos a ecranului arată de multe ori ca elemente legitime din interfața aplicației cu care tocmai încerci să lucrezi, butoane de exemplu care în mod fraudulos în loc să fie parte din aplicație așa cum deliberat încearcă să pară te duc pe diverse site-uri mizere de unde să-ți cumperi cine știe ce medicamente contrafăcute. Nu, asta nu e destul pentru Cut the Rope. În minunatul joc despre frînghie și săpun, după fiecare nivel (care durează nu mai mult de 10 secunde) ești obligat să privești tot cam atîta timp o reclamă pe întregul ecran care te îndeamnă să te înscrii ACUM cu (încă) un cont pe Facebook. Oribil pur și simplu. Mă întreb ce sens are să faci reclamă la Facebook în Cut the Rope. Știm din sursă sigură că pe Facebook aveau de ceva vreme deja conturi deschise mai mult de 1 miliard de pămînteni. Scuzați sarcasmul. Cîți din cei care au Android și ar putea juca Cut the Rope FULL FREE dar nu au încă un cont Facebook ar mai putea pune botul să facă un cont din cauză că sunt agresați în halul ăsta? Mie prin scădere îmi da clar un număr negativ cu minus. |
Experiența a fost atît de grețoasă încît după ce am jucat două niveluri (adică după 20 de secunde de joc + 20 de secunde de privit la afișul cu ÎNROLEAZĂ-TE ACUM!) am vrut să notez aplicația în Google Play cu exact o stea din 5 pentru că nu se poate da mai puțin.
Ah -surpriză! Google Play a fost upgradat: “ca să vedeți mai ușor opiniile utilizatorilor care vă interesează” și nu din alt motiv, acum nu mai poți nota sau comenta aplicațiile din Google Play dacă nu folosești un cont Google+, încă o creație socială care l-ar face pe Orwell să se rușineze pentru naivitatea pe care și-a construit 1984.Pentru fericiții neafiliați, Google+ impune folosirea numelui real pentru a putea deschide un cont în încă o rețea antisocială. Sigur că poți introduce genericul “Popescu Ion” pe post de nume real dar merită deranjul ca să poți dea o stea mizeriei de Cut the Rope FULL FREE? |
Viitorul sună tot mai Android. La ce level ați ajuns?
io cred ca reclamele din jocurile gratis n-au legatura cu jocul in sine, e un webservice, ceva, concentrat pe ceea ce cred ei ca ai tu nevoie. iar cum tu n-ai facebook, te-au dibuit.
Macar la faza cu google+ fortat pe gat, apple nu e asa de fortat-social. desi au incercat si ei ceva cu ping dar s-a ales praful. cred ca si de google+ s-a cam ales deja praful, de aia is asa de disperati sa bage soparla in casa cetatenilor
„ceea ce cred ei ca ai tu nevoie” … finutz sarcasmul
În Android reclamele afișate de aplicații pot fi de diverse feluri, de la Google, de la alte servicii similare sau incluse direct în aplicație. Reclamele venite de la Google sau prin alte servicii conțin imagini după pofta inimii clientului și se afișează în partea de jos a ecranului. Ele nu apar pe print screen ca să nu se scîrbească și cei cărora ai putea să le arăți. Cei mai perveși dintre cei care fac astfel de reclame pun acolo butoane care arată ca și cele standard din Android cu diverse mesaje de genul Backup, Save now, Open, New, Share. Dacă sunt bine reglate cu greu le distingi de cele aparținînd aplicației mai ales dacă ești utilizator amator de telefoane cu șenile.
Reclama full-screen din jocul ăsta nu e de la Google, e de la mama jocului.