Mă mai uit din cînd în cînd cu Google Analytics să văd cine și cum citește blogul. Cea mai interesantă analiză mi se pare cea în care pot afla ce căutau oamenii pe Google cînd, găsind blogul în lista cu rezultatele căutării, au dat click pe link și au ajuns să mă viziteze. Unele rezultate sînt fascinante.
Preferatul meu de azi este „cum se curata ceara depilatoare de pe oala„. Îmi ridică niște întrebări:
Care post și ce anume din acel post (pentru numele lui Dumnezeu) l-a determint pe algoritmul de căutare de la Google să mă returneze la căutarea asta? Să nu mă înțelegeți greșit: sînt flatat și pentru că am fost returnat ca rezultat și pentru că am fost vizitat, doar că mi-ar plăcea să înțeleg ce treabă am cu problema depilatului (pe bune acuma: CHIAR NU AM !).
După atîtea eforturi disperate ale conspirației sionist… masochiste (sau masonice?), poporul insistă să spună „depilat” și nu „epilat”. Sau sînt astea două chestiuni diferite? Sper că nu. Reclamele (propaganda) ne îndeamnă spre ispita de a spune „epilare” în loc de geto-dacicul „depilare” și mai ales (super tare!) „perspirație” în loc de (mi-e și greu să scriu cuvîntul vulgar :-s) „transpirație” (na că am reușit). Poporul rezistă, semn de sănătate spirituală.
PS: ceva mă pune pe gînduri. Altă căutare pare să confirme preocupările mele în privința tradițiilor și a cerii încălzite. Un cetățean m-a găsit căutînd „incalzitor ceara traditionala„. Nici nu știam ce gînduri și temeri ascunse am. Google, așa cum am bănuit întotdeauna, m-a citit în cele mai nebănuite cotloane ale conștiinței mele de consumator. Poate ar fi bine să renunț la Analytics.