prostie.tv

Reclame – reclame – reclame. Nu mă pot abține să nu le ascult cînd le aud. De fiecare dată cînd nimeresc din motive independente de voința mea un calup publicitar pe la vreun televizor îmi amintesc cu mare tristețe despre nivelul de imbecilitate a publicului țintă iar publicul țintă pentru televiziune este majoritatea poporului, nu neapărat român. Am cules fără voie cîteva exemple la zi, luate direct din natură.

 

Nerușinată și fățișă bătaie de joc la adresa prostiei clientului:

”Acum 2 în 1: deodorant și nici nu pătează.”

 

Una mai subtilă, pe bază de ilogică:

”Mai mulți dentiști folosesc o periuță Oral-B decît oricare alta.”

 

Publicul țintă pentru pasta de dinți pare a fi campion la somnul rațiunii stilul smuls. Alt exemplu din domeniul stomatologic în care, alături de cel al produselor pentru bebeluși și de minunatul univers al produselor destinate eradicării germenilor, prostia pare să domnească discreționar:

”Pasta de dinți care protejează toate ariile cel mai des verificate de către dentiști.”

 

Pentru un episod viitor voi căuta un citat pe bază de murdărirea este bună, bacterii, germeni respectiv vas de toaletă.

3 thoughts on “prostie.tv”

  1. Ultima ar fi fost mai faina asa:

    Pasta de dinti care protejeaza cel mai des ariile verificate tot timpul de catre cei mai multi dentisti.

    1. Propun: Pasta de dinți care protejeaza cel mai des toate ariile verificate cel mai des de cei mai mulți dentiști pentru totdeaunaa! (aici începe imnul și toată lumea se ridică în picioare).

  2. Eu propun sa nu luam pasta aia de dinti dar nici nu sa nu mai ducem la dentistii care ne verifica la toate ariile. In modul asta nu o sa ne prinda nimeni cu ariile neprotejate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *