Dragă TAROM,
Am fo eri cu aviuanele tele (apruape cu tuate). Eo am vorbit eri cu vo opt fete care ânpărțea cornolețe cu susan și bulion la uameni diacol. Pe tăte liam întrebat de mai multe ori că mulțumesc și niciuna na știut săm-o răspundă dăcât sa uitat urât la mine și la cu cine eream. Ânvață te rog pe fetele ce lucră lampărțit alimente pe aviuane să spuie ceva napoi când lentreabă uamenii că mulțumesc. Cu plăcere – nai pentruce!
In primul rind ma bucur sa vad material nou pe blogul dumitale.
Cit despre atricol… nu stiu daca e neaparat de datoria lui Tarom sa invete pe oameni care e treaba cu cei sapte ani de acasa. Banuiesc ca ar putea totusi incerca.
Avînd în vedere că e vorba de angajatele lor poate s-ar cuveni și nițel dresaj în domeniul artelor comportamentale.
Dacă le-ai mulţămit vorovind ca cum scrisăşi, ele crezură că esti bat, d-aia s-or chiorât la tine.
@Renton: 1. a cui e treaba sa intruiasca angajatii care lucreaza direct cu clientii?
Si eu am avut experiente neplacute cu Tarom, in 2003 cred, pe mai multe planuri: au uitat de rezervarea mea, m-au tratat ca pe o cirpa/posibil infractor, au tratat alti oameni in avion execrabil. Eu nu mai zbor cu Tarom daca am de ales.
2. din atitudinea mea cred ca transpare a cui e treaba cu educarea; a celui care are de pierdut … adica Tarom
Ma alatur si eu lui Renton in bucuria de a vedea posturi noi pe blog.
Si eu (ma alatur)
mi-a placut asa de mult ca am dat share pe feisbuc ! sper sa nu te superi