Am fost azi la Real (cel făr’ de Egal). În hol era expus la vedere un container transparent cu diverse produse alimentare și pe el era un afiș care invita clienții la un act de caritate: să pună acolo niște alimente pentru a fi donate unor copii în nevoie.
Excelentă inițiativă, jos pălăria!
Singura problemă pe care o am este cum alege Real să fie părtaș la acțiunea caritabilă: după ce cumpărăm alimentele DIN REAL, avem șansa să le donăm bieților copii flămînzi. Nu ar face și gura lui Real un 20% acolo adaos de pe urma donațiilor către copilașii săraci din România?
Și cînd zic 20% mă gîndesc că așa cum scrie pe eticheta de pe container, Real, într-un puseu de cinste atipică pentru România, nu va reintroduce la vînzare marfa donată de clienții naivi ci o va trimite chiar copiilor. Nici aș concepe să facă așa ceva, doar de asta și spun… 20% adaos în vremuri de criză sînt deja suficienți pentru o cauză atît de nobilă.
Daca tragem linie si adunam iasa ceva pozitiv in sensul ca, iata, copiii nevoiasi primesc mancare.
E adevarat ca si Real cistiga vinzind mai multe produse dar asta nu ma mira tinind cont ca ei sint organizatorii.
Si eu am tras o linie si linia mea (imaginara) trecea prin 20%. Daca tot e sa facem caritate, sa o facem cu totii, nu doar clientii spre profitul realului.